צור קשר

אפיון אתרים

בניית אתר אינטרנט – תוכן עניינים

אפיון אתרים מרעיון לשיגעון, אפיון הפרויקט בדומה לחלום שנותן לך להוציא את היצירתיות שבך על הדף רגע לפני התחלת הפיתוח.

אפיון אתרים הגדרת קהל יעד לאתר אינטרנט

אפיון אתרים, שלב הראשון והחשוב ביותר עבור האתר שלכם הוא אפיון אתרים כלומר הגדרת המטרה, צרכי האתר שלכם והצרכים של קהל היעד שלכם. אנחנו כאן ב"סטודיו ואן" נעזרים בטכנולוגיות הגבוהות ביותר, בניסיון הרב שלנו ובידע וברצונות האישיים שלכם בכדי להפוך את החזון שלכם למציאות.

בכדי לאפיין את האתר שלכם באופן אופטימלי, אנחנו נפגשים איתכם לשיחה מעמיקה אתם מכירים את העסק שלכם, את השירות שלכם ואת המוצרים שלכם באופן הטוב ביותר. אתם בטח גם חשבתם על המבנה של האתר שלכם וכיצד תוכלו להעניק לו את הפן הייחודי שלכם. שלב האפיון, מאפשר לנו ללמוד את האתר שאתם חלמתם עליו עד היום.

כתיבת תוכן שיווקי

דפי בית, אודות ושירותים

כתיבת תוכן לרשתות החברתיות

אפיון אתרים הכוונה שלכם

אפיון אתרים, מהם הטיפים האישיים שלכם באשר לחוויית המשתמש וכיצד הייתם רוצים לשקף את התכנים באתר הוורדפרס שלכם. יחד, נבסס עמוד “אודות”, עמודי קטגוריות, שירותים ומוצרים ונגדיר את החזון של העסק, כך שילווה את הגולש לכל אורך האתר שלכם.

אופי פירושו להיות אנו עצמנו בכל מחיר.

אנדרה סוארה

סקר שוק ומתחרים

כאשר אתם שואפים להתחרות בענף מסוים, תמיד מומלץ לבחון כיצד המתחרים שלכם מתנהלים וללמוד מהם; לטוב ולרע. בכדי להקים אתר מרשים ואיכותי לעסק, אנו נחקור את המתחרים בתחום שלכם את האופן שבו הם בחרו לאפיין ולעצב את האתר שלהם, הדרכים שלהם להפוך את חוויית המשתמש לנעימה והדרכים השיווקיות שבהן הם נעזרים, כדי לקדם את האתר שלהם.

1

מכירים מקרוב תוכנות גרפיות מגוונות.

2

שפות קוד ומחשב מתקדמות.

3

טכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר.

מאפיינים את קהל היעד שלכם

אפיון אתרים

האנשים שלדעתכם ייכנסו אל האתר שלכם ויתעניינו במה שיש לו להציע או במילים אחרות קהל היעד שלכם, היא ההגדרה המשמעותית ביותר בכל האתר לעסק שלכם.

הגדרה נכונה של קהל היעד, תסייע לאפיין את האתר שלכם באופן שיעניק לגולשים באתר חוויה כיפית, נוחה ומזמינה, שתהפוך אותם ללקוחות. במהלך תהליך המחקר, אנו נלמד את קהלי היעד השונים ונבחן את הרצונות, הצרכים וההעדפות שלהם ברשת. מייצרים אסטרטגיות שיווקיותו

מאפיינים את מבנה האתר לאחר שנאסוף את כל המידע הזה אנו פותחים בתהליך העשייה וההקמה של אתר בעל ליבה חזקה, שמתחשב בכל המשתנים האפשריים ומבוסס על סכמה שתוכננה בקפידה. אנחנו מאמינים כי אפיון אתרים הוא חלק מכריע בתהליך ההקמה של אתר ייחודי אנו דואגים להקדיש זמן ולהגדיר את חווית המשתמש, את הצרכים של האתר בהתאם למקצועו ובהתאם להבנה הרחבה שלכם בכדי להרכיב אתר אטרקטיבי שישקף את המותג שלכם.

אפיון אתרים – שאלות נפוצות

איך לבחור חברה לבניית אתרים?

בכדי לבחור חברה לבניית אתרים שנכונה לכם ומספקת תוצאה מדויקת, כדאי לעקוב אחר שלושה חוקי ברזל:

  1. תיק עבודות – הציצו בתיק העבודות של החברה. חברה שמכבדת את עצמה תציג רשימה ארוכה של אתרים מעוצבים ומאופיינים היטב, הכוללים קופי חד המייחד אותו מיתר האתרים בשוק. אהבתם את מה שאתם רואים? מצוין!
  2. זמינות ואמינות – בעולם בניית האתרים חברות רבות נוטות להתעכב ולספק אתרים מוכנים לאחר חודשים ואפילו שנים. בכדי להימנע מעיכובים מיותרים, ודאו כי החברה מציעה דד-ליין לאספקת האתר ומתחייבת אליו בכל מחיר. אם אינכם בטוחים, תמיד ניתן לבקש המלצות ולהיוועץ בלקוחות העבר ליתר ביטחון.
  3. מחירים – מחירי אתרים נעים כיום בין 5,000 ל- 20,000 ש"ח ויותר, לכן כדאי ואף מומלץ לעשות סקר שוק ולבחור את המחיר ההוגן ביותר.
כמה עולה בניית אתר אינטרנט?

בניית אתר אינטרנט משתנה ונעה פחות או יותר בין 10,000 ל- 100,000 ש"ח. 

המחיר של חנויות אינטרנטיות הוא לרוב גבוה יותר משל אתרי תדמית, וקיימות תוספות ואפשרויות רבות שעשויות להשפיע על המחיר הסופי.

מה זה אפיון אתר ?

אפיון אתר הוא תהליך שמטרתו להגדיר כיצד כדאי לבנות את האתר שלכם בצורה הטובה והחכמה ביותר.

במהלך האפיון, מגדירים בפירוט רב את כל קהלי היעד שלכם בהתאם למין, גיל, מקום מגורים, השכלה, מצב נישואין ועוד. באותו האופן, עורכים מחקר מתחרים ולפיו לומדים את החוזקות והחולשות של השוק שלכם.

עם סיום תהליך האפיון, המטרה שלנו היא לאתר את האיזון בין התדמית והחזון של החברה, לשפה ולהעדפות של קהלי היעד. האיזון הזה מביא לבניית הפרסונה הייחודית של המותג, המבטאת את המיתוג של בית העסק ולרבות את הצבעים שלו, השפה שבה הוא "מדבר" עם הלקוחות ואת ערכי הברזל שלו.

מה יש באפיון אתר ?

אפיון אתר כולל מחקר קהלי יעד, מחקר מתחרים ואפיון מקיף של חזון ומשימת בית העסק.

אפיון אתר וורדפרס?

אפיון אתר וורדפרס מתבצע לאחר תהליך אפיון מקיף ותלוי בו. על ידי הבנה מעמיקה של קהלי היעד של בית העסק, המתחרים שלו ומה עשו נכון ומה לא נכון, כמו גם של חזון ושאיפות בית העסק עצמו, כך יהיה פשוט יותר לבנות אתר יפה ומרשים המותאם לחוויית המשתמש של הלקוחות, ומעודד אותם לשוב ולבקר בו שוב ושוב.

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן