האם אתם באמת מכירים את הלקוחות שלכם? האם אתם יודעים מה הלקוח שלכם מצפה מכם שהוא גולש לאתר אינטרנט שלכם? במרבית המקרים חשוב להשקיע מאמץ בבנית פרופיל ללקוח פוטנציאלי, על מנת להבין ולהגדיר את הלקוחות שלנו, ולאחר מכן לעצב ותכנן את האתר מותאם לצרכים שלהם.

אפיון קהל יעד לאתר אינטרנט תדמיתי

מאפיין אתרי אינטרנט טוב חייב לדעת לשאול את השאלות הנכונות שכל מטרתן להגדיר את טיב הלקוחות ואת צורכי העסק ברשת בצורה המיטבית, בכדי שניתן יהיה לעצב ולפתח את האתר וחווית המשתמש בתאימות גבוהה ככל האפשר. בכדי למקסם ולקצר את זמני ההגעה ליעדים שהוגדרו מראש, בטווח הארוך והקצר.

תהליך אפיון קהל היעד לאתר אינטרנט תדמיתי יכול להיות קצר ו/או ארוך. במידה והגדרת היעדים של בעל העסק בוצעה בצורה המיטבית, הרי מדובר בהליך מזורז המבוסס על ניתוח הנתונים והידע שנצבר. במקרים בהם מדובר בפעילות עסקית חדשה או בפעילות עיסקית שלא הוגדרה כהלכה בעבר, מאפיין האתר ידרש לסייע לבעלי העסק בהבנת ליבת העסק והגדרת יעדים ואפיון קהל היעד.

לאחר למידת הידע שנצבר והבנת קהל היעד לאתר האינטרנט, אנו יכולים לבצע את המלאכתנו על בצורה הטובה ביותר, בדיוק יתר על זמני הגשת הפרויקט. בתצורה זו, סיכויי ההצלחה מזנקים מעלה ויש בידינו את הכלים הדרושים ואת המפתח להצלחה באינטרנט.

אפיון קהל יעד לאתר אינטרנט הינו שלב ראשון מבין עד ארבעה שלבים בתהליך אפיון אתרים. מלבד אפיון קהל יעד, ביכולתכם לקרוא אודות אפיון אתרים, עיצוב אתרים וחווית משתמש.

כעת נגדיר מה אנחנו עושים

  • הגדרת העסק ויעדיו.

  • הגדרת צורכי הלקוחות.

  • הגדרת קהל היעד אליו האתר פונה.

  • התייחסות לנתונים ובניית אפיון.

אפיון קהל יעד

תהליך אפיון קהל היעד לאתר אינטרנט תדמיתי יכול להיות קצר ו/או ארוך. במידה והגדרת היעדים של בעל העסק בוצעה בצורה המיטבית, הרי מדובר בהליך מזורז המבוסס על ניתוח הנתונים והידע שנצבר. במקרים בהם מדובר בפעילות עסקית חדשה או בפעילות עיסקית שלא הוגדרה כהלכה בעבר, מאפיין האתר ידרש לסייע לבעלי העסק בהבנת ליבת העסק והגדרת יעדים ואפיון קהל היעד.

לאחר למידת הידע שנצבר והבנת קהל היעד לאתר האינטרנט, אנו יכולים לבצע את המלאכתנו על בצורה הטובה ביותר, בדיוק יתר על זמני הגשת הפרויקט. בתצורה זו, סיכויי ההצלחה מזנקים מעלה ויש בידינו את הכלים הדרושים ואת המפתח להצלחה באינטרנט.

אפיון קהל יעד לאתר אינטרנט הינו שלב ראשון מבין עד ארבעה שלבים בתהליך אפיון אתרים. מלבד אפיון קהל יעד, ביכולתכם לקרוא אודות אפיון אתרים, עיצוב אתרים וחווית משתמש.