ח

וויית המשתמש מהווה חלק בלתי נפרד מכל תהליך בניית האתרים. בכל שלב ושלב, מהאפיון ועד לעיצוב האתר, אנחנו שוקלים כיצד הלקוח יוכל ליהנות מהחוויה המרשימה, הכיפית והמזמינה ביותר באתר שלכם.

בשלב האפיון והתכנון, אנו מגדירים את קהל היעד שלכם ומאפיינים את חוויית המשתמש. בשלבים היישומיים יותר, אנו מטמיעים את מה שלמדנו באתר שלכם – בכדי למקסם את חוויית המשתמש.

אנחנו נבסס חוויית משתמש אופטימלית

  • נייצר תוכן אקסקלוסיבי – התוכן של האתר שלכם הוא יקר ערך, משום שהוא מהווה את הקול שלכם בפני הלקוחות שלכם; מה שאתם רוצים לומר להם, לשדר להם. בדומה לתוכן בקידום אורגני, על התוכן של שלדת האתר שלכם להיות אופנתי, איכותי וכזה, שימשוך את קהל היעד שלכם באופן ספציפי. בכל יום, אינספור סגנונות של פרסונות גולשים באתרים שונים ובוחרים להישאר בהם, על בסיס העדפות גלישה מסוימות. לאחר שאפיינו את קהל היעד שלכם באופן איכותי – פשוט להתאים עבורו תוכן שישדר לו את החום, התחושה והמהימנות שהוא מחפש.
  • נבנה אתר נוח כמו כרית – בזכות הטכנולוגיות המגוונות של היום, ישנן 1001 דרכים שבהן נוכל לבנות ולעצב את האתר שלכם, את הקטגוריות שלו, את האופן שבו הוא מעביר תכנים לגולש או מציע להשאיר פרטים. המטרה שלנו היא לבנות את האתר הנוח והאינטואיטיבי ביותר עבור קהל היעד שלכם, כך שיחוש כי הוא “מתמצא בשטח” בקלות ונהנה מכל הטוב שלאתר שלכם יש להציע. לצד הנוחות במבנה עצמו, מככב העיצוב, שמסייע לשדר ללקוחות שלכם את האנרגיה הרצויה, להדריך אותם באתר ולפתות אותם להמשיך ולגלוש עמוק יותר פנימה.
  • נדאג להתאים את האתר לכמה שיותר פלטפורמות – כיום כולנו נעזרים באינספור מכשירים חכמים, בכדי לגלוש באינטרנט: מחשבים, פלאפונים חכמים וטאבלטים, הם רק חלק מהם. בכדי שכל אחד יוכל ליהנות מאותה חוויה, באתר המהמם שלכם, בכל דפדפן אפשרי ומכל מכשיר קיים – מהותי שנדאג להתאים את האתר לרזולוציה הנכונה.

הניסיון הרב שלנו בטכנולוגיות אפיון וסיקור חוויית המשתמש, מאפשר לנו להטמיע את הצרכים וההעדפות של קהל היעד שלכם באתר בשיטתיות. מיקסום חוויית המשתמש מהרגע הראשון –יאיץ את תהליך הקידום ואת הפופולריות של האתר באופן משמעותי.